Vorlesung: Customer Relationship Management - Details

Vorlesung: Customer Relationship Management - Details

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Allgemeine Informationen

Veranstaltungsname Vorlesung: Customer Relationship Management
Untertitel
Veranstaltungsnummer 492907
Semester WiSe 2025
Aktuelle Anzahl der Teilnehmenden 2
Heimat-Einrichtung FB4 Fachbereich Wirtschaft
Veranstaltungstyp Vorlesung in der Kategorie Lehre
Nächster Termin Montag, 20.10.2025 12:15 - 15:30, Ort: (Reading Week)
Art/Form
ECTS-Punkte 6

Räume und Zeiten

(Container 12.2 - 1)
Montag: 12:15 - 15:30, wöchentlich (12x)
(TBD)
Montag: 12:15 - 15:30, wöchentlich (2x)
(Reading Week)
Montag: 12:15 - 15:30, wöchentlich (1x)

Kommentar/Beschreibung

This academic module explores customer relationship management (CRM) and business development theories and tools, emphasizing the transition from transactional to relational marketing. Students will study aspects such as key account management, 360-degree customer view and the relationship life cycle, as well as the examining CRM systems and innovative technologies.